Etichete

duminică, 17 aprilie 2011

Pe post de prefata sau in linii mari de ce m-am apucat de scris!

Marturisesc ca am cochetat de mai demult cu ideea unui blog. Daca nu l-am pus in practica pana azi a fost din cauze multiple din care nu s-ar exclude lenea, lipsa de timp sau mai ales totala lipsa de chef. Mai ales chef de scris…
In schimb mi-a venit foarte rapid in minte denumirea blog-ului: DRUMURILE MELE
De ce DRUMURI? Si de ce ale mele? Pai fiindca intentionez sa scriu despre calatorii. Ale mele!
Si fiindca cineva zicea candva/undeva ca la un drum nu e important nici de unde incepe si nici unde se termina, ci importanta e calatoria pe care o faci si ceea ce te invata ea.
O calatorie o poti incepe intr-un anumit moment din viata si o poti termina in cateva ore sau dupa zeci de ani. Sau poti sa pleci la un drum cu mintea si simturile inchise si chiar daca practic strabati sute si chiar mii de kilometri, sa nu “calatoresti” deloc.
Sau o calatorie de una sau cateva zile poate sa-ti schimbe viata si sa te faca alt om.
Sau poti avea senzatii total diferite in acelasi loc, dar in momente diferite in timp.
Personal am experimentat toate cele de mai sus, interesant este ca de multe ori drumurile mele s-au intersectat cu drumurile unor oameni deosebiti care mi-au marcat existenta si eu cred ca din toate calatoriile mele am invatat cate ceva.
Pe langa faptul ca la fiecare drum am vazut/auzit/gustat /experimentat lucruri noi, mai ales am incercat sa inteleg mentalitatea oamenilor si am vrut sa cunosc macar un pic din istoria si traditiile locurilor. Cel mai important lucru ramane insa faptul ca fiecare calatorie in parte a avut un ‘meaning” a ei.
Si intotdeauna m-am straduit sa pastrez cu sfintenie o singura regula: sa incerc sa fiu calator si nu turist!
Despre toate asta am sa scriu aici, dar mai ales despre cum si in ce fel m-au schimbat si imbogatit  drumurile pe care le-am facut…